[Mplayer-felhasznalok] Postprocess filterek

Toth Csaba tocsa at inf.bme.hu
Tue Mar 5 10:44:20 CET 2002

Hi!

On Mon, 4 Mar 2002, Arpi wrote:

> ilyesmit a -dev-eng-en kene

Ok, majd

> a vicc az hogy felhasznalja, es emiatt imho szopni fox flashmpeggel, bar nem
> ismerem az mit tud a filternek adni de ennek kell a qscale erteke minden
> egyes macroblockhoz mert attol fugg a filter mukodese...
> nem tul alaposan nezhetted a forrast ha ez nem tunt fel :)

Hat valoban csak elso ranezesre neztem. Gondoltam a 9 parameteres szurobe
mar csak nincs implicit ilyen info, es meg pont ennek a Q_SCALE-nek
keptelen voltam utanajarni, hogy hogyan kap erteket. Nem tudtam jol
visszakovetni. Par helyen 0x20000 volt az erteke hardkodolva. De en
valoszinuleg azt neztem rosszul, mintha a Q_SCALE a divx quality
segitsegevel kapna erteket, tehat az a valtozo lenne, amiben atatodik,
hogy most melyik deringing/blocking fusson es milyen iranyban. Ezt valoban
nem is ertettem, hogy ennek kozvetlenul miert van hatasa egy block
valtoztatasanal.
Tehat ez is egy kerdesem, amit majd a devel eng-en teszek majd fel, ha
lesz idom.

Udv!

--

tocsa