[Mplayer-felhasznalok] Postprocess filterek

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Mar 4 23:37:07 CET 2002

Hi,

> Szabad az opendivixes és a többi postprocess filterbõl (deblocking,
> deringing) FlaskMPEG-hez filtert készíteni? Tök inygenes lenne persze.
nemtom
ilyesmit a -dev-eng-en kene

> Egyébként kivel lehet érdemben konzultálni ezek mûködésérõl? Nem
> feltétlenül a részletek érdekelnek (pl. hogy MMX2-ben milyen utasításokkal
> lehet kioptimálni egy knkrét MMX1-es részt), hanem inkább az egész
> deblocking meg deringing algoritmusok filozófiája, lényege, matematikája,
> stb.
Michael Niedermajer

> Mondok egy kérdést pl. Nekem úgy tûnik a source-ból (most az opendivix
> féle deblockingról beszélek), hogy nem használják fel azt az információt,
> amit az enkódolási folyamatról egyébként is tudna a dekódoló.
> egyenetlenségeket, mert meg lehetne tenni. De az egy kicsit meglepett,
> hogy a filterek egyáltalán nem veszik figyelembe azt az infomrációt,
> hogy a freki tartományban hol milyen elhanyagolások mennek végbe
> enkódolásnál.

a vicc az hogy felhasznalja, es emiatt imho szopni fox flashmpeggel, bar nem
ismerem az mit tud a filternek adni de ennek kell a qscale erteke minden
egyes macroblockhoz mert attol fugg a filter mukodese...
nem tul alaposan nezhetted a forrast ha ez nem tunt fel :)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu