[Mplayer-felhasznalok] Hang gui felületen

vlezlee vlezlee at freemail.hu
Mon Mar 4 20:14:16 CET 2002

Hali!

Először is: bocsesz megint a hülye kérdésekért..

Sikerült leforgatnom a 0.60-as mplayert a --enabla-gui opcióval :))), de ha
megnyitok akármilyen filmet userként, csak ezt az üzenetet kapom:
Could't open/initialize audio device -> NOSOUND
rootként megy minden tökéletesen, konzolról szintén... miért???

Előtte volt egy olyan problémám a hanggal, hogy ha userként jelentkeztem be,
akkor nem volt hang (user bennt volt az audio groupban), csináltam egy chmod
a+rw /dev/audio* parancsot, ezzel megoldódott a probléma.

ha gmplayer -ao oss opcióval indítom az mplayert, akkor szintén ugyanez a
hibaüzi :((

a nem gui felületű mplayer műxik, de kézzel be kell adni a hangkártyadriver
nevét, különben nem indul (konzolról nem kell)

Tudom, hogy nagyon lama kérdések, de még negyon kezdő vagyok linuxban
(gyorsan tanulok :) ) kb 1 hete használom...
Légyszi segítsetek...