[Mplayer-felhasznalok] Jessz!!

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Sat Mar 2 19:06:40 CET 2002

On Sat, Mar 02, 2002 at 02:50:47PM +0100, Khiraly wrote:

> l4mer|E:
> Te is  allandoan nyomod, en sokat latom a te nicked.

ugye nem wolfra gondoltal, mert ha igen, akkor valaki bitorolja a nickemet :(
quake iii arena rulz :)

> 2147483647bajtnal _nem_ lepett ki, helyette 98%-ot zabalt a CPU-bol!

nalam is 98% kajal barmilyen kodolas, de ez tok normalis szerintem. mellete
filmet nezek tv-n es cd is irok akkor leesik olyan 30-35% korulire.

> Igaz, hogy en X alatt neztem a gyereknel meg konzolbol, mert ugy gyorsabb;)

nem vettem eszre kulonbseget, bar par mp biztos van. (amd 1600+ xp / 512ram)

cs'
--
l4mer|E
 ° windows ?