[Mplayer-felhasznalok] Jessz!!

Khiraly khiraly at cia.hu
Sat Mar 2 14:50:47 CET 2002

Hi!
Igen, igen, es igen, problema megoldva, miert volt a 2G hatar!!!!!
Kosz mindenkinek a segitseget!

(csak zarojelben, mert nem akarom terhelni a levlistat;-)
(tehat a hiba nem a linuxban, mplayerben volt:)
Egyszeruen a VFAT particioban!!!!
VISZONT:
a decemberi CVS verzio(ez van meg a gyereknek, akinel neztem,
es nala mukodott linux alatt eredetileg)
kiirta 2147483647-bajtnal, hogy :
FILE Extension extended, vagy vlami ilyesmit, ES _KILEPETT_.
Ez a mostani CVS vrzioval nalam igy nezett ki:
2147483647bajtnal _nem_ lepett ki, helyette 98%-ot zabalt a CPU-bol!
Igaz, hogy en X alatt neztem a gyereknel meg konzolbol, mert ugy gyorsabb;)
Majd megnezem nalam is konzol alatt kilep-e.
Doksi felelos: ha kerhetik, irattassek bele,
hogy vfat-os particioval ne is probalkozzon a jonep
(mert gondolom van meg par ember, aki kozos particion tarolja a zenet/filmeket,
hogy mind a ket oprenccer lassa)
Sz'al ezt ha lehetne dokumentaljuk, mert leeht, hogy meg lesznek siro/konyorgo
emberek)