[Mplayer-felhasznalok] Hangkartya

Hámorszky Balázs balihb at cracker.hu
Wed Jul 31 23:35:50 CEST 2002

Arpi <arpi at thot.banki.hu> irta:

> Hi,

> ugy max digitalis vonalon (spdif a cdolvason es a hangkalyhan is)

> nincs cdirod?

Elvileg vannak olyan vedett cd-k, amiket nem tud olvasni a szamitogep,
csak a normal cd lejatszo. Bar meg ilyennel soha sem talalkoztam eddig
eloben, es nem is tudom elkepzelni, hogy ezt hogy tudjak elerni.
Max azt tudom elkepzelni, hogy a winxp-kbe raktak valami cuccot, amitol
nem tudja lejatszani a vedett cd-ket.

Akkor sb live 5.1-lesz a dologbol ugy tunik (bar ez is majdnem 10ezer).
THX minden tanacsot.

Udv:
 BaliHB