[Mplayer-felhasznalok] Hangkartya

Brincken Gyorgy brincken at gds2000.hu
Wed Jul 31 23:35:49 CEST 2002

> Ugy ertem olyan minosegben, mintha grebbelnek.
> (a masolasvedett cd-k miatt)
Szerintem a platinium nem jelent semmifele plusz hardware cuccot, csak
jobb drivereket, meg talan jobb kondikat, csatlakozokat. De egy belso
hangkartya olyan zajos, hogy az analog bemenetet komoly celra hasznalni
lehetetlenseg (ebben az arkategoriaban). 60e-tol kezdodnek a
studiokartyak...
A masolavedett cd-t en igy, dilletanskent, a cd lejatszo digitalis
kimeneterol szednek le..., asszem, talan van olyan cucc, ami abbol keszit
ertekelheto digitalizalast.

Udv:
Gyuri