[Mplayer-felhasznalok] rendberakni az a/v delayt

Tibor Gemes tib at biocon.bio.u-szeged.hu
Mon Jul 29 12:38:47 CEST 2002

Van egy filmem, amin el van csúszva a hang a képtől. Persze lejátszáskor azt
mondom, hogy -delay -0.15, és minden ok. Nagyon belejöttem már a copy output
codec-cel mencodolásba :), és az az ötletem támadt, hogy egyszerűen így
csinálok belőle egy másolatot, és így szinkronba kerül a hang és a kép. Csak
sajna a -delay-t nem lehet a mencodernek megadni. :(

Végülis mi az oka annak, hogy a -delay csak mplayer opció?

Tib