[Mplayer-felhasznalok] dxr3 sub

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Mon Jul 29 00:08:32 CEST 2002

On 2002. július 28. 16:06, Veres Imre wrote:

> Ahogy a tobbire, installd fel a fontokat es megy (nekem igen,
> Hollywood+).
Regen ment csak amiota a -vop -ot  is kell hasznalni a lejatszashoz azota nem
megy. Amugy pl. xv-n megy.

> Lehet, hogy tul kivancsi vagyok, de minek akarsz ranyitni a filmre meg
> egy ablakot???
pl. megakarom nezni hogy mennyire terheli a gepet, vagy beakarom alitani a
hangerot (pl. a hatso hangfalet), vagy ep levelezni akarok stb. barmi kozbe
johet, es akkor ki kell lepni. Ezert.
Ja es ha pl. mc bol inditom a filmet es ha vege nem az mc ablakaba ter vissza
hanem mashova. Ez eleg zavaro ha pl. tobb klippet nezegetek egymas utan.