[Mplayer-felhasznalok] radeon 8500 tv kimenet

Erdőfi Tibor echo at kanizsa.hu
Sat Jul 27 18:15:38 CEST 2002

hello
ket problemam lenne a teve kimenettel
ha felirat van akkor egymasra rakja a feliratokat szoval nem torli a regit jobban nem tudom megfogalmazni
he meg -double probalom akkor a felirat resz feheren inverzen vilog es aba rakja a feliratott es a kep is lassan frissul szaggat.....
ha megprobalom -vesa:vidix akkor megfagy a gep ennyi lenne
errol nem igazan tudom milyen bug reportot kuldjek
elore is koszi
lehet hogy lassan valaszolok otthoni netem vagy van vagy nincs
elore is bocsi
viszlat