[Mplayer-felhasznalok] felirat

Khiraly khiraly at cia.hu
Fri Jul 26 13:04:06 CEST 2002

hi!
En vagyok az, aki tobb mint egy feleve mar szenved a felriatokkal.

Nem szoktam konyorogni, de most megiscsak megteszem:
2 keresem lenne:
1. FORMAT=TIME->FORMAT=fps
2. mps->sub

Most lehet olyanokkal jonni, hogy jol megirsz szkriptet, es ugyanezt
megcsinalja a feliratfajokkal.

Megirtam(marmint a szkriptet):

FORMAT=TIME-bol FORMAT=fps-t akartam:
a filmre 25.00 fps-t irt ki.
Gondoltam, akkor egyszeruen csak be kene szorozni az idot 25-tel.
A film vegere mar 8 masodperccel eltert a felirat a hangtol.

Gondoltam az a baja, hogy 25-tel valo szorzas utan is maradnak tort
szamok(2.11 stb)
Akkor gondoltam kerekitek valami ilyesmi awk szkiptet csinaltam:
$1+=fps; fps=$1-int($1); $1=int($1)
$2+=fps; fps=$2-int($2); $1=int($2)

Ez szepen kerekitett is(ugye rosszul, mert 3.6 az 3 lett de vegulis
jo)

DE igy is a film vegere szinten 8 masodperces elteres volt.

ha mar FORMAT=fps alap lenne az mar fel siker,
mert abbol mar viszonylag
konnyen lehetne ezt csinalni:
{1056}{1156}Elso sor.|MasodikSor

De jobb lenne ha a mplayer csinalna meg.

tudom nem szep dolog konyorogni/kunyeralni/kerni/tarchalni de most
megis ezt tennem.
Tehat:
1. FORMAT=TIME->FORMAT=fps
2. mps->sub