[Mplayer-felhasznalok] 2 cd mereture rippelni

Tibor Gemes tib at biocon.bio.u-szeged.hu
Thu Jul 25 13:42:51 CEST 2002

2002. július 25. 13:34 dátummal Arpi ezt írtad:
> amugy ilyen 2cd-s rippet ugy szokas gyartani, hogy megnezik hany chapter a
> dvd, osztva kettovel, es kulon tomoritik a 2 felet 2x700 megara.
> (-chapter 1-8 aztan -chapter 9-15 pl)
> elonye hogy igy nem az akcio kellos kozepen lesz vege az elso resznek...

jogos, de ekkor egyszer félidőben be kell avatkozni, mivel más a bitrate a 2
résznél. Most azon gondolkozom, h írni kéne egy scriptet ami parsolja az 1
menet outputját, és ennek megfelelően indítaná a következő 2-t.

Itt meg a fő problem eleve az, h még 8 órára is alig akarta kiadni a kezéből a
dvdjét a srác. . Mintha frizbizésre használnám...

Reggel gyorsan leszaladt az 1. menet, oszt utána meg nekieresztettem a maradék
2-t hogy fejezze be estig.

Mindenesetre ha legközelebb ilyenre lesz szükségem, és talán egy kicsit több
idő is, akkor ezt a millióval egyszerűbb chapter szerinti szabdalást fogom
használni. Thx.

Tib