[Mplayer-felhasznalok] 2 cd mereture rippelni

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Jul 25 13:34:16 CEST 2002

Hi,

> Tibor Gemes:
>
> Annyira nem bonyolult az se, mencoder -oac kopi -ovc kopi -endpos 650mb az
> egyik részre, aztán megnézed, hogy milyen hosszú, és aztán kopi -ss <idõ> a
> második részre.

amugy ilyen 2cd-s rippet ugy szokas gyartani, hogy megnezik hany chapter a
dvd, osztva kettovel, es kulon tomoritik a 2 felet 2x700 megara.
(-chapter 1-8 aztan -chapter 9-15 pl)
elonye hogy igy nem az akcio kellos kozepen lesz vege az elso resznek...

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu