[Mplayer-felhasznalok] Open Source, Real Media Mega-player?

Veres Imre imre.veres at online.hu
Wed Jul 24 10:28:09 CEST 2002

On Tue, 2002-07-23 at 22:12, Hámorszky Balázs wrote:

> En csak azt kerdeztem, hogy lesz -e valaha abbol a .mov kiterjesztesu
> fajlbol, amit mutattam valaha valami ertekelheto kepi anyag itt linuxon.

Persze, www.codeweavers.com, kikeresed a Crossover Office-t, telepited,
felrakod ala a Quicktime-ot, oszt joido...

Ugyanez Mplayer-rel sajnos nem a fejlesztokon mulik. (A'rpi, tudom, hogy
hulyeseg, de nem lehetne, hogy valahogy wine-n keresztul futtatni es
megis latszik az Mplayerben? Peldaul a Crossover Office benyomja a
Quicktime cuccot a netcapaba is valahogy. Nem lehetne kavarni valamit?
:-) )

SiX