[Mplayer-felhasznalok] Open Source, Real Media Mega-player?

Arpi arpi at thot.banki.hu
Tue Jul 23 22:29:24 CEST 2002

Hi,

> Ne hasogass mar szorszalat.
nem hasogat

> En csak azt kerdeztem, hogy lesz -e valaha abbol a .mov kiterjesztesu
> fajlbol, amit mutattam valaha valami ertekelheto kepi anyag itt linuxon.
nem

> Erdekel a dolog hattere is.
akkor RTFM
le van irva.

> (akkor .avi is csak keretformatum (vagy hogy hijjak)(mondjuk nyilvan,
igen

> mert 100 fele divx-el meg egyeb izevel lehet bele a videot belekodolni,
> meg melle rax egy wav-ot oszt ott a video. szoval...
> eiii.)
>
> En csak meglattam az OSDN hirleveleben egy nyilt forraskodu RealMedia
> cuccrol 4 hirt, es gondoltam elkuldom a listara.
> Azt nem gondoltam, hogy ezert ki leszek utalva.
ha el is olvastad volna oket nem csak copypaste akkor tudnad hogy semmi
haszna mplayerhez. ha ez szamodra nem volt vilagos, akkor olvastad volna el
az emlitett hirforumokon a hirekhez fuzott kommenteket ahol ezt sokan
kifejtettek. es ha meg az sem volt eleg, alex itts zepen udvariasan
elmagyarazta. persze ez sem volt eleg, es miutan lgb is elmagyarazta, meg o
hasogat szorszalat, es te vagy megsertodve. en meg ideg.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu