[Mplayer-felhasznalok] Open Source, Real Media Mega-player?

Hámorszky Balázs balihb at cracker.hu
Tue Jul 23 22:12:06 CEST 2002

> hogy a 'MOV-ot lejatszani' kurvara nem jelent semmit, mert azon nincs
> mit

Ne hasogass mar szorszalat.
En csak azt kerdeztem, hogy lesz -e valaha abbol a .mov kiterjesztesu
fajlbol, amit mutattam valaha valami ertekelheto kepi anyag itt linuxon.

Erdekel a dolog hattere is.
(akkor .avi is csak keretformatum (vagy hogy hijjak)(mondjuk nyilvan,
mert 100 fele divx-el meg egyeb izevel lehet bele a videot belekodolni,
meg melle rax egy wav-ot oszt ott a video. szoval...
eiii.)

En csak meglattam az OSDN hirleveleben egy nyilt forraskodu RealMedia
cuccrol 4 hirt, es gondoltam elkuldom a listara.
Azt nem gondoltam, hogy ezert ki leszek utalva.