[Mplayer-felhasznalok] NVIDIA tv-out

Tibor Gemes tib at biocon.bio.u-szeged.hu
Mon Jul 22 08:59:31 CEST 2002

2002. július 21. 23:49 dátummal Simon Péter ezt írtad:
> (Tudom, hogy ez nem az mplayer, hanem XConfig,
> de itt vagytok egy paran szakertok, akiknek ez a kisujjaban van!) Szoval a
> problema csak az, hogy az ikonjaimat atrendezi valtaskor, amik
> visszapakolgatása ugye macera.

Szeritnem a legtöbb amit tehetsz, hogy lejátszáshoz nem  KDE-t vagy Gnome-ot
indítod el (úgyis ráülnek a hangkártyára (mondjuk arts-ot tudja használni az
mplayer...), meg ráadásul a Kdenek saját screensavere van, amit nem kapcsol
ki a mplayer) hanem egy kicsi egyszerű windowmanagert, várhatóan úgyse akarsz
nagy dolgokat csinálni egyidejűleg a lejátszással.

Tib