[Mplayer-felhasznalok] NVIDIA tv-out

Simon Péter sssppp at freemail.hu
Sun Jul 21 23:49:33 CEST 2002

Most nem erheti szo kezdo mivoltom miatt a haz elejet - ha jol sejtem -, ugy
mint a telepitessel kapcsolatos "gondjaim"-mal kapcsolatban, mert most
atnyalaztam az osszes infot ennek ellenere megiscsak elakadtam...
Na, fogalmam sincs, hogy az ndivia gyari drivere nelkul is mukodott volna-e a
TV-OUT, de leszedtem, es felraktam. A jo az volt, hogy a readme-ben benne
volt, hogyan kell a TV-OUT-ra configolni az XF86Config-4-et.
Konnyebben ment, mint gondoltam, sot Guba Zoltan "szajbaragos" leveleben leirt
script megoldas is mukodik (spec.tnx).
(Tudom, hogy ez nem az mplayer, hanem XConfig,
de itt vagytok egy paran szakertok, akiknek ez a kisujjaban van!) Szoval a
problema csak az, hogy az ikonjaimat atrendezi valtaskor, amik
visszapakolgatása ugye macera.
Tudnatok segiteni?
Koszi

Simon Peter

Ja, megprobaltam a .desktopot kicopyzni a TV-re valtas elott , de nem sok
ertelme volt, mert az X ujrainditasakor, valamint a frissitesekor felulirja a
.desktopot, és ugye hiaba masolom vissza a regit, mert akkor jon a
frissites...