[Mplayer-felhasznalok] Mandrake8.2, KDE3 meg miegymas

Simon Péter simonpeter at freemail.hu
Sat Jul 13 22:54:45 CEST 2002

> Gondolom azert mert nincs GUI support beleforditva.

> ehhh :) Ha guit akarsz es nincs beleforditva akkor eleg logikus hogy az
> hianyzik, nem? :)

Igazad van, dehát én az rpm-ből telepítettem először, és az nem tette fel a gui támogatást. :-))

A forrásból feltettem, s lám megy a gui.

A doksi hallgat az ndivia kártyák tv-out-járól, talán nem véletlenül... :-( Amúgy sem tartja néhány bekezdéssel feljebb az ndivia kártyákat szerencsés választásnak.

Két DVD lemezen próbáltam ki. Az egyik ment, a másiknál hibákat jelzett folyamatosan. (Megnéztem Win alatt, ott jó volt.) No, de nem is ez a lényeg. Kérdésem ismét nagyon naív lehet: a DVD-k menüjét nem képes futtatni?

Péter