[Mplayer-felhasznalok] Mandrake8.2, KDE3 meg miegymas

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Sat Jul 13 21:32:12 CEST 2002

On Sat, Jul 13, 2002 at 07:24:02PM +0200, Simon Péter wrote:
> Sziasztok!
>
> Köszi minden segítséget.
> Időközben leesett, hogy a ./configure, make.... parncsokkal kell elindítani a
> forrást. (Mondtam, hogy kezdő vagyok. :-))) )

Naugye nem bonyolult. Ott a doksi, minden benne van ... csak el kell
olvasni.

> Egyébként megy!!! (A -vo x11 opció kellett csak.)

Azt se kell, ha beirod a config file-ba (vo=x11), de ha XVideo support muxik
akkor pl azzal sokkal jobban jarsz (-vo xv   vagy  vo=xv a config file-ba).

> Most a gui-val szenvedek. Bár már ezt megszoktam.
> Azt mondja a progi, hogy nincs olyan, hogy -skin opció.

Gondolom azert mert nincs GUI support beleforditva.

> A dokumentáció alapján forrásból megpróbálom a gui támogatással telepíteni.
> Lehet, hogy ez hiányzik... ?

ehhh :) Ha guit akarsz es nincs beleforditva akkor eleg logikus hogy az
hianyzik, nem? :)

- Gábor (larta'H)