[Mplayer-felhasznalok] MPlayer Cygwin-en hogyan

NagyZ nagyz at piarista-kkt.sulinet.hu
Mon Jul 8 20:34:18 CEST 2002

On Mon, 8 Jul 2002, [iso-8859-2] Hámorszky Balázs wrote:

> Mostmar biztos, hogy hardware gond. Kiprobaltam a dolgozoban is a
> dolgot, es ott lefordult az MPlayer. Igaz meg a GUI-t nem tudtam
> beinditani, de mar az sincs olyan tavol.
szolj ha sikerult, + egy kis benchmark engem erdekelne :)
> A dolgozoban, csak az a nagy problemam, hogy nem birja cvs-bol szedni az
> mplayert a cygwin, mert valamilyen oknal fogva nem birja hasznalni a netet.

erdekes :)
> Az okosok nem tudjak veletlen megmondani, hogy mit kezdjek a dologgal,
> hogy ne hibazzon a gcc? Mondjuk, ha leirnam, hogy milyen cuccok vannak a
> gepben?
haat..
nincs huzva? nekem akkor jott ilyen elo. vagy tul melege van :)

> (megj.: Igazan lehetne tamogatott platform a cygwin.)
hat
ezt ne velem beszeld meg :)

> 1 kerdes a vegere:
> Az stdint.h mire valo? Es miert nem ismeri fel az mplayer? (alapbol a
> cygwin-ben itt van: C:\cygwin\usr\include\cygwin)

standard int.. vagy ijesmi :) nemvagyok nagy C-s..
sztem szamformatumok vannak benne... de hat mea culpa ha nem :)

NagyZ

ps: footert ne idezd be pliz. csak a lenyeget, mert eleg zavaro :)