[Mplayer-felhasznalok] MPlayer Cygwin-en hogyan

Hámorszky Balázs balihb at cracker.hu
Mon Jul 8 17:57:22 CEST 2002

Mostmar biztos, hogy hardware gond. Kiprobaltam a dolgozoban is a
dolgot, es ott lefordult az MPlayer. Igaz meg a GUI-t nem tudtam
beinditani, de mar az sincs olyan tavol.
A dolgozoban, csak az a nagy problemam, hogy nem birja cvs-bol szedni az
mplayert a cygwin, mert valamilyen oknal fogva nem birja hasznalni a netet.

Az okosok nem tudjak veletlen megmondani, hogy mit kezdjek a dologgal,
hogy ne hibazzon a gcc? Mondjuk, ha leirnam, hogy milyen cuccok vannak a
gepben?

(megj.: Igazan lehetne tamogatott platform a cygwin.)

1 kerdes a vegere:
Az stdint.h mire valo? Es miert nem ismeri fel az mplayer? (alapbol a
cygwin-ben itt van: C:\cygwin\usr\include\cygwin)

Udv:
 En :)