[Mplayer-felhasznalok] biralat

Tibor Gemes tib at biocon.bio.u-szeged.hu
Thu Jul 4 09:31:43 CEST 2002

2002. július 4. 09:22 dátummal Arpi ezt írtad:

> ez meg mi a halal?

Hát oda van írva! Csak el kell olvasni...

ROTFL

Lehet, h mellément az eredeti? Én csak azon gondolkozom, h a címzett, v a
feladó olvassa rendszeresen a mplayer listát? Ez szerintem igen tiszteletre
méltó, már ha a környezetemben valaha megfordult orvosok és medikusok
sztechnikai ismereteit veszem alapul... Biztos mplayerrel játszák le a
vizsgálati eszközök által küldött mencoderrel kódolt videofolyamot! Szóval
lassan eléri a mplayer hogy legyen egy mission critical változata is! LOL

Tib