[Mplayer-felhasznalok] tv+fps

Kovács Tibor tkovacs at e-park.hu
Thu Jul 4 09:07:47 CEST 2002

Van egy gondom az mencoderrel

sehogy se tudom rávenni, hogy 25 fps-el vegyen fel tv-ről.

A vas bt878. (ASTRO VISION übermegagagyi)

állandóan max 24 fps-ig csűri, pedig a proc terheltség 50 %körül van csak, átlagban inkább alatta.

Próbálkoztam -ofps-el, többféle kodekkel libavcodec-en belül, illetve opendivx-el, jelenség ugyanaz.

Amúgy hangot jól veszi, de (gondolom a 24 fps miatt) elcsúszik.

Mi lehet az oka?

Kimenetben semmilyen gondot nem ír, de ha amit írtam kevés, akkor küldök verbose kimenetet, illetve tisztességes bugriportot is szivesen.

RTFM-en, lista végigkeresésén túlvagyok.

Kritikát bírom ;)

Előre is köszönöm

Kovács Tibor
(karika)