[Mplayer-felhasznalok] mencoder

Veres Imre imre.veres at online.hu
Wed Jul 3 18:27:02 CEST 2002

On Wed, 2002-07-03 at 18:30, Marki Attila wrote:
> idezet a RTMF bol:
> Ha ez egy hosszabb film, e menet végén a MEncoder kiírja hogy mekkora
> bitrate-tel tömöríts a       következõ menetekben hogy a film ráférjen
> egy 650, 700 vagy 800Mb-os CD-re.
>
> de nekem meg azt irja hogy 650: br = -350 ( VALAHOGY IGY MERT AZ OTHON
> VOLT A`rpitol biztos megkapom a betont)
> it most ez szerintem egy NEGATIV szam ( vonjam le az aktualis
> bitratabol? ... de azt honnan tudom meg)

Kb. ket hete volt thread: az a baj, hogy nincs tomoritve a hang, igy a
hang maga nagyobb annal, ami raferne egy CD-re (szoval csak az audio
nagyobb, mint 650 megabyte).
A hangot is tomoriteni kellene.

> mencoder dvd 1 -oac copy -ovc copy -o valami.????
> a ???? mi legyen

Amit akarsz, tokmindegy, ugyis divx formatumban lesz...

> a 2GB filemeret hatarral mit
> kezdjek lessz valami automatizmus beepitve

Ne izelj mar! Use unix power:

mknod darabolo_pipe p
cat darabolo_pipe | split -b 2000000000 - daraboltavi &
mencoder <parameterek> -o darabolo_pipe

Remelem, valaki javit, ha nagy okorseget irtam.

SiX