[Mplayer-felhasznalok] Fasza! :-)

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Apr 22 11:32:12 CEST 2002

Hi,

> A doksiról csak annyit, hogy a 2 hetig próbáltam fordítani az akkor
> letölthet? "cvs" mplayer-t...de nem ment. .rtam a
> listára...válasz...olvass doksit...
irtal? ehh. rotfl, amiket irtal, olvasd el...
'a forditas leall Error1 uzenettel. mi a hiba?'
ezek utan ne is csodalkozz ha senki se tud segiteni

> Aztán csodák csodájára a megjelent v.0.9pre-t gond nélkült le tudtam
> fordítani...ugye véletlenül sem a cvs kód volt "koszos"...hanem nem
tudod hogy keszult a pre1? meg minden release?
cvs co main
mv main MPlayer-0.90-pre1
tar -cyf MPlayer-0.90-pre1.tar.bz2 MPlayer-0.90-pre1

> tudtam kiolvasni a doksiból a megoldást...meg még kb. 5-6 ember aki u.a
> az a probléma gyötört.
Error1? :)

> Ja és a v.09pre repeszt mint állat...pedig semmi config optimalizálást
> nem csináltam, pedig a kéne..:-)))
> Hát csak ennyit az "olvass doksit" megjegyzésr?l...

ezt most ugy mondodm, mintha
1. te fizettel volna erte es most meg vagy sertodve hogy elkuldtek ...-ra
ahelyett hogy beideznek ide a doksit
2. valaha kuldtel volna hasznalhato bugreportot es nem kaptal volna ra
valaszt

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu