[Mplayer-felhasznalok] SVCD hibas lejatszasa

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Sat Apr 6 23:48:49 CEST 2002

On Sat, Apr 06, 2002 at 12:20:56AM +0200, Arpi wrote:
> sot, 1ik rendszergazda MTA-n komolyan fontolgatja hogy lecsereli a
> windozokat... nekem nincs meg ennyi batorsagom, de ha megteszi, es nem
> rugjak ki, lehet kovetem a peldajat :)

Egy haverom most meselte, hogy egy rendszergazdja baratja egy cegnel trukkosen
oldotta meg a dolgot. Ott a win$ux userek leveleztek es word-ozgettek, mast
nem nagyon csinaltak. Azzal kezdte, hogy kipakolgatott mindig samba-s share-ekre
jo vicceket, story-kat a staroffice sajat formatumaban, es egyeb akciokkal
egyutt lassacskan atszoktatta oket staroffice-ra, akkor meg win alatt. Aztan
jott Linux, meg evolution. Na valami ilyesmit meselt :) Nekem nem kell szovegszerkeszto,
joe es/vagy vi boven eleg, szal nem tudom tenyleg hogy menne ez ...

- Gábor