[Mplayer-felhasznalok] SVCD hibas lejatszasa

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sat Apr 6 00:20:56 CEST 2002

Hi,

> Ez igy mar perverz nem??? Szabad ilyet??? Marmint nem tiltja semmi
> torveny, hogy ilyen rendszert futtass (nem debian+gcc-2.96)???
:)))

> grobs
btw, mi van az UHU-val? nagyon nagy a qss mostanaba.. listara is irtam de
semmi reakso:n

> ui.: mar kde lapjan is kint van, hogy szar a redhat gcc 2.96 ... csak ok
> szebben fogalmaznak :o) (forditas kozben nem jelentkezik hiba, de a
> binarus futasa kozben megmagyarazhatatlan problemak johetnek elo ...
> mondjak ok).
eloszor mi is ezt mondtuk, aztan elfajultak a dolgok :)

btw kde... felraktam mult 7en a 2.x-est, ma meg upgrade 3.0-ra, es hat mit
mondtak, eleg jol sikerult. nem atz mondom, hogy en ilyet fogok hasznalni,
de (foleg + i18n-hu + openoffice 641d + magyaritas utan) ez mar igencsak
felveszi a versenyt a windozokkal imho. design-ban tutira, es a kde3 mar
tenyleg nem lassu (a kde 2 azert beszaggatott neha cel300-on).
beallitottam ilyen full skinezett, texturazott mindenfeleket, tok szep es
meg mindig gyors. el se hiszem, hogy c++, bar imho a renderer core azert nem
c++-ban irodott...

sot, 1ik rendszergazda MTA-n komolyan fontolgatja hogy lecsereli a
windozokat... nekem nincs meg ennyi batorsagom, de ha megteszi, es nem
rugjak ki, lehet kovetem a peldajat :)

na de kezdunk OT lenni. ja hogy eddig is azok voltunk :)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu