[Mplayer-felhasznalok] svcd hibas lejatszasa

Kosa Attila atkosa at shinwa.hu
Thu Apr 4 23:29:23 CEST 2002

On Thu, Apr 04, 2002 at 11:38:45PM +0200, Arpi wrote:

> vagy csak siman szar a cdrom-od...

Nincs kizarva. Mondjuk a munkahelyi gepemen is ezt jatszotta,
de holnap megnezem ujra.

> nem valami >30x csoda ?

SONY Model: CD-ROM CDU-76S, nyolcszoros SCSI.

> veszi. foleg ha valami gagyi/noname a nyersanyag amire irtak...

Ez nagyon igaznak tunik. :(

> ugyanaz a cd ha a cdiroba rakom (6x scsi yamaha) azzal megy szepen vegig

Erdekes, azzal _sokkal_ rosszabb, egy normalis kepkockat nem
tudott kicsiholni az mplayer. Az iro: YAMAHA Model: CRW8824S
8x8x24 SCSI.

--
		Udvozlettel
				    Zsiga