[Mplayer-felhasznalok] svcd hibas lejatszasa

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Apr 4 23:38:45 CEST 2002

Hi,

> Az erdekesseg kedveert beleneztem a harmadik trackba is, de annal
> elsore bejottek hasonlo uzenetek, de a tovabbi 3-4 probalkozas
> alkalmaval nem sikerult elocsalni oket. Tehat ugy tunik, hogy azt
> gond nelkul lejatsza. Lehet, hogy megis hibas lenne az elso ket
> track?

vagy csak siman szar a cdrom-od...
nem valami >30x csoda ?
azok nem nagyon szeretnek vcd-t lejatszani, mivel nincs error corerction
es 30x felett mar eleg nagy az error valoszinusege, es meg csak eszre sem
veszi. foleg ha valami gagyi/noname a nyersanyag amire irtak...

nekem van olyan vcd amit 2-3 percig bir (mindegy honnan inditom) utana
elkezd hibazgatni es 10 perc utan mar nezhetetlen. azt hasznalom az mpeg
codec stabilitas tesztekhez :)
ugyanaz a cd ha a cdiroba rakom (6x scsi yamaha) azzal megy szepen vegig

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu