[Mplayer-felhasznalok] sb live vs gus pnp

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Thu Apr 4 15:07:56 CEST 2002

On Thu, Apr 04, 2002 at 03:17:49PM +0200, Arpi wrote:

> tobbrol van it szo...
> nekem anno volt sb16 meg gus ace. mind2 isa-s. es irtam dos-os mp3 playert
> jol, ami tamogatta mind2 kartyat.
> es amig sb16-al alig evett cput, a gus rendesen lefogta a gepet.
>
> jopofa kartya az a gus de attol meg szar :)

HmmmHmmmmHmmm. Nekem hasonlo volt, de pont forditva (mondjuk ott gus max vs
sb16 volt). Lehet, hogy ez valami alaplapfuggo geco DMA kapcsan stb stb stb.
Legalabbis azt mondtak anno, hogy a GUS eleg kenyes az alaplapra, foleg DMA
szempontjabol, egyszeruen nem megy mindennel. Erdekes modon pl egy uj Abit
lapban (csak egys szem ISA slot van benne :) egyaltalan nem is ment nekem ...
Aztan vettem egy SB Live!-ot pont ezert (is) ;-)

- Gábor