[Mplayer-felhasznalok] sb live vs gus pnp

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Apr 4 15:17:49 CEST 2002

Hi,

> t.
>  ?
>
> Akarhogy torom a buram csak az ISA es a PCI bus spec jut eszembe, es azt
> kell mondjam, hogy de, a gus isa - s, es az nem gyors ... :))

tobbrol van it szo...
nekem anno volt sb16 meg gus ace. mind2 isa-s. es irtam dos-os mp3 playert
jol, ami tamogatta mind2 kartyat.
es amig sb16-al alig evett cput, a gus rendesen lefogta a gepet.

jopofa kartya az a gus de attol meg szar :)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu