[Mplayer-os2] Re: OS2- WarpVision

Doodle kocsisp at dragon.klte.hu
Mon May 27 15:07:25 CEST 2002

No, ha mar igy atjottunk a listara, itt folytatom.:)

On Mon, 27 May 2002, Biro Tamas wrote:

>   - Na ez lenne a masik kerdesem..., hogyan alljak hozza :-))

Hat, gondolom legeloszor egy DIVE ablakot kell nyitni, es abba hagy menjen
a kep mindenfele gyorsitas nelkul.
Lattam valahol egy EMXDIVE.ZIP-et, az a dive fejleceket tartalmazza
GCC-hez.

Aztan szinten jo pelda (sot, igy ahogy irom, szerintem a legjobb pelda) a
netlabs-rol letoltheto dualmode library. Tartalmazza a forraskodot is,
GCC-vel forditjak, es DIVE-t hasznal.

Szinten lehetoseg, hogy ezt a dualmode library-t beepitsuk a mplayer/2-be
valamilyen formaban (ugy ahogy most van, DLL-kent, vagy a forraskodot
atbuheralva beleforditva), merthogy az mar ugyis tartalmazza az
atmeretezest, a fullscreenbe kapcsolast, a szinkonverziokat meg ilyen
dolgokat.

>   - Este kapsz, gyere be a csatira azt kapsz egyet.

Sajnos nem tudok, most elegge megcsappant az internet-elerhetosegem, kb
napi 1-2 orara, mert masfel het mulva allamvizsgazok, tanulni meg eddig
meg b*sztam....

Szoval ha nem tul nagy, kuldd el emailben, vagy rakd fel valahova, pls!

>   - Igyvan, mivel az eredeti configure ne fut le os2+emx-es kornyezetben
>     ezert elegge ki kell gyepalni az eredeti outputjait.

En probalkoztam vele, hogy lefuttassam az eredeti configure-t os/2 alatt,
es majdnem sikerult. Szerintem nem lehetetlen, de kell hozza egy csomo
dolog (es a legtobb Team-CD, amin ezeket meg lehet talalni.;) ), peldaul
kezdetnek indits el egy BASH shellt, es abban futtathatod a configure-t!
(Majdnem, mert persze majd ilyen-olyan hibakat mond, es meglatod hogy mi
mindent kell meg felrakni a BASH melle...)

>   - Masik kerdes, milyen x86-os platformon dogozol?

Nem tudom pontosan mire gondolsz, annyi mindenre mondtak mar a platformot.
Ha a procira vagy kivancsi, Celeron550-es.

Hali!
  Doodle

 PapirPosta: Kocsis Peter, 5363, Nagyiva'n, O~rsi 2/c