[Mplayer-os2] Re: OS2- WarpVision

Biro Tamas tami at freemail.hu
Mon May 27 14:38:16 CEST 2002

Hali!

On Mon, 27 May 2002 14:29:00 +0200 (MET DST), Doodle wrote:
>Egyedul a GCC marad, merthogy azzal fordul le az egesz cucmo.

  - Oks..

>Egyebkent ehhez az kellene, hogy legyen mar egy VO is, azaz valamit
>megjelenitsen mar a szerencsetlen.

  - Na ez lenne a masik kerdesem..., hogyan alljak hozza :-))

>Ja, meg azt se tudom hogy mi a helyzet, mert mondtatok, hogy mar lefordul,
>megis jottek a kerdesek a listara, hogy ezzel mi legyen meg ezzel mi
>legyen. En kertem egy leforditott EXE-t valakitol, nem volt ra valasz.

  - Este kapsz, gyere be a csatira azt kapsz egyet.

>Nekem amugy az egesz nem fordul le, mert kellene hozza config.h meg mak
>fileok, amit ugye a configure script keszitene.

  - Igyvan, mivel az eredeti configure ne fut le os2+emx-es kornyezetben
    ezert elegge ki kell gyepalni az eredeti outputjait.

  - Arpi, kuldenel ide a listara egy linux-os *.h-*.mak-ot?

>Szoval szerintem az egeszet azzal kellene kezdeni, hogy a configure-t
>megirjuk CMD-ben, vagy mellekelunk egy rendes config.h-t az os/2-es
>valtozathoz.

  - Nah ezen meg nemfiloztam, egy kezzel atturt config.h-t+mak-ot
    hasznalok, majd ha sikerul normalisan beloni (meg nemtom hogyan :),
    akkor talan lehetne cmd-t gyrtani, a masik, hogy elegge valtozgat
    a cvs.. mostansga :)

>Meg meg van egy par dolog ami most nem jut eszembe...:)

  - Nah estig jusson eszedbe!

  - Masik kerdes, milyen x86-os platformon dogozol?

Tami
  Biro Tamas, HG1DFB -= Member of Hungarian Team OS/2 =-
  Biatorbagy  http://www.tami.hu mailto:tami at freemail.hu
  #os2hun     http://os2.rulez.org/index.shtml