[Mplayer-os2] Re: Re: MPlayer OS/2 port

Kovacs Istvan kofa at alarmix.net
Wed Mar 13 16:53:45 CET 2002

On Wed, 13 Mar 2002 16:38:27 +0100, Arpi wrote:

>Szerintem, ha mar ugyis osszejovunk, ezen tul is eshetnenk.
>Felteve ha Kofa tud biztositani egy OS2-es gepet gnu toolokkal
>(gcc 2.95.3, gmake, cvs, esetleg bash stb) es valaki kozuletek
>ismeri az os2-es rendszerprogramozast (timer-ek stb) valamennyire.

Biztositani? Milyen ertelemben?
Amugy nalam van gcc, gmake, bash, sed... meg minden franc, a configure
scriptnek azonban mar az elejen elhal, es keptelen vagyok tuljutni
rajta. :-(

Nekem a hetvege nem tul jo, de ha mindenki masnak OK, akkor
belenyugszom. Megkerdem a fonokot, bejohetunk-e (meg beszelek az
asszonnyal :-)

Kofa

Homepage at http://emil.alarmix.org/kofa/  For PGP public key: send mail
with the subject PGP Public Key Request or finger kofa at lemma.math.bme.hu