[Mplayer-os2] Re: Re: MPlayer OS/2 port

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Mar 13 16:38:27 CET 2002

Hi,

> Huh, de beindultatok. ;) Mondtam hogy nem igerek semmit, mert el
> vagyok latva meloval... Na de ha mar igy nekikezdtunk, akkor nem
> leszek semmi jonak az elrontoja. :)
kign

> Hmmm. Jol hangzik. Ki sem neztem volna Arpibol... :-P

Nem is en csinaltam ilyenre :)

Szerintem, ha mar ugyis osszejovunk, ezen tul is eshetnenk.
Felteve ha Kofa tud biztositani egy OS2-es gepet gnu toolokkal
(gcc 2.95.3, gmake, cvs, esetleg bash stb) es valaki kozuletek
ismeri az os2-es rendszerprogramozast (timer-ek stb) valamennyire.

Amugy meg ott a warpvision forras is, lehet abbol is lesni :)

> Ezt a reszet vallalom, majdnem 100%-ra. Ez ui. a "szakteruletem",
> a video + audio output driverek, es ilyet mar csinaltam OS/2
> alatt is. (Bar a fullscreen videohoz valo MGL-t meg nem ismerem.)

szuper.

> Halozathoz meg CD turkalashoz huje vagyok. Persze, jo pap holtig
> tanul.
>
> Egyebkent nemtom hogy pl. milyen GUI van MPlayerhez. Mert eddig
egyelore eleg ga'ny. X es GTK keverve, eleg csunyan...
szoval az felejtheto szerintem os2 eseten.

> gondolom csak a parancssoros playerrol van szo. Mert azert nem
igen

> artana, ha lenne vmi settings, v. ilyesmi ablak is, es azt ujra
az a linuxos gui-ban sem mukodik meg
amugy szepen minden allitgathato configfileban - ahogy azt jo unixos
programnal megszokhattuk :)

> kell irni szerintem teljesen OS/2 PM-re. Bar az eddigiek alapjan
> egy ilyen jol megtervezett softwarehez nem lehet tul bonyolult
> frontendet illeszteni. (Akar REXX-ben, vagy amihez jobban ert a
> Tami... :)))
lehet hozza, van input layer (lehet regisztralni bele mindenfele
event forrasokat, pl. LIRC, eger, joystick, bill, gui stb)
meg van slave mode is, amikor strinrol kapja parancsokat.

ja, es FONTOS: mindenkepp CVS verzioval kell foglalkozni, a 0.60 tobb
mint 3 honapos, azota sok minden nagyon megvaltozott...

> Nembaj, a 3-ast csinald te, mer' az uncsi. ;)
> En majd a DART/DIVE, mer' az poenabb. ;)

> Hetvege nekem ok.
Az nekem is. Legalabbis ha tudok rola mar par nappal elotte.

> Nekem barmikor jo, leszamitva hetfot, meg pentek estet. (Hetfon melo,
> penteken meg Amiga klub.:)

Nekem kedd, pentek semmikepp, tobbi nap is inkabb csak keso delutan.

> Hoppa. Akkor viszont utana meg raersz, mer' ejszakanket ugysem alszol,
> legalabb lesz idod programozni. ;)
:)))

> Egyebkent nincs vmi MPlayer lista, ahol ilyen portolassal kapcsolatos
> dolgokat meg lehet targyalni? Mert ha meg 1-2 emberke csatlakozik
mivel a portolas eddig (mas unixokra) kb 10 perc es egy patch kuldese
volt, erre felesleges volt kulon listat gyartani. amugy van mplayer-dev-eng
lista, a fejlesztoknek. de ez angol, es nem csak portolassal foglalkozik

Done. :)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu