[Mplayer-felhasznalok] threads=sok

Pásztor Lénárd Zoltán lenard.pasztor at gmail.com
Tue Dec 16 15:42:08 CET 2008

Hi,

3 dologra tudok gondolni:

1. Meg kéne úgy is próbálnod, hogy nyomsz egy single user módot előtte, ne
zavarjon be a többi futó szál a teszben.
2. Lehet, hogy 4 szál esetén már kevés a CPU cache, így a szálak egymás
adatait lökik ki belőle ennek köszönhetően megnő a lassú ramból átpakolás a
cachebe.
3. Az enkódolás (ahogy a dekódolás is) úgy párhuzamosítható, hogy
keyframe-el kezdez, hist a következő frame függ az előzőtől, ha az nem
keyframe. Meg lehetne esetleg nézni, hogyha csökkented/növeled a távolságot
a keyframek között az mit jelent majd performanciában.

bye,
Lénárd

üdv,

Lénárd