[Mplayer-felhasznalok] Debian mplayer nvidia tvout

Dobos János Janos.Dobos at gmail.com
Wed May 30 20:15:07 CEST 2007

Németh Csaba írta:
> Főbb kérdéseim:
> - megoldható a tvout bekapcsolása reboot nélkül, ha a bekapcsoláskor nem
> volt összekötve a TV a géppel?

Az X server bekapcsolja ha megfelelően konfigurálod (lásd lenn)
Valamint régebben használtam egy nvtv nevű programot, azzal is be
lehetett kapcsolni.
> - ha a twinview clone módban van, filmlejátszás közben nemigen tudom
> használni a rendszert, mert a video ugye elfoglalja mindkét kijelzőt. Ha
> viszont mondjuk rightOf-ba van, akkor meg néha az ablakokat a TV-n
> nyitja meg nekem :( Hogy lehet ezt megoldani? A tv-n csak filmet
> szeretnék nézni, ablakokat nem. Próbáltam külön screen-ként kezelni, de
> nem akart működni :(

Nekem a legjobban az utóbbi jött be. Gyakorlatilag azt kell
megvalósítani ami az Nvidia driver readme-je ír az erről szóló
appendix-ben. Nagyon jól működött minden nvidia kátyámon amit próbáltam,
filmnézés küzben megy a quake3 is...

Üdv,
jONEs