[Mplayer-felhasznalok] Debian mplayer nvidia tvout

Németh Csaba csaba at sopron.hu
Mon May 28 18:15:26 CEST 2007

Sziasztok!

Szeretném megvalósítani Debian Etch alatt az mplayer + nvidia (FX5200)
+tvout (svideo) triót. Rengeteg leírtást nézegettem, de valahogy egyik
sem az igazi. Olvastam archívumot is, de ott sem találtam választ.

Főbb kérdéseim:
- megoldható a tvout bekapcsolása reboot nélkül, ha a bekapcsoláskor nem
volt összekötve a TV a géppel?

- ha a twinview clone módban van, filmlejátszás közben nemigen tudom
használni a rendszert, mert a video ugye elfoglalja mindkét kijelzőt. Ha
viszont mondjuk rightOf-ba van, akkor meg néha az ablakokat a TV-n
nyitja meg nekem :( Hogy lehet ezt megoldani? A tv-n csak filmet
szeretnék nézni, ablakokat nem. Próbáltam külön screen-ként kezelni, de
nem akart működni :(

Előre is köszönöm a segítséget, és bocsánat, hogy az 1000. lehetek ezzel
a kérdéssel, de tényleg nemigen találtam a céljaimnak megfelelően működő
leírást.