[Mplayer-felhasznalok] Lassu H.264

Ligetvári Sándor batyuu at gmail.com
Wed Aug 23 18:34:21 CEST 2006

Hi!

> ...az nincs linux-ra. en 3 eve tokolok a linux-al htpc ugyben.
> mostanaban jutottam oda, hogy at kell tenni win alapokra, mert az
> kiforrottabb,
> mind gui mind lejatszas teren.

MythTV-t próbáltad már? Vagy elírás a htpc?

Nyilván frankó videomeghajtóval frankón menne linux-mplayer párossal is.
Bár azért más gond is lehet, mert némi tiltakozás és framedrop árán
ugyan, de pl. ezt:
ftp://ftp.dvdcenter.hu/HDTV/Christina.Aguilera-Beautiful.HDTV.1080.mpg
le bírom játszani, a -lavdopts paraméterezgetésével pedig framedrop
nélkül is, igaz "rontott" minőségben. Hogy ennek miért örülök? A gépem:
Ahlon XP 2000+ (1,7GHz), 256M RAM, nvidia geforce3 ti200 videokari,
szóval ezen csak software-ből megy. Kipróbáltam, VLC-vel is le bírom
játszani, de az élvezhetetlen. Tehát egy 3000+-os Sempron-on is mennie
kéne legalább így.

Üdv!

Batyu'