[Mplayer-felhasznalok] Lassu H.264

Also-Antal Csaba antalcs at axelero.hu
Wed Aug 23 02:04:04 CEST 2006

miki03 at freemail.hu wrote:

> Hi
>
> Erre csak egy válasz van akkor, fel kell rakni linux alá a bsplayert.

az nincs linux-ra. en 3 eve tokolok a linux-al htpc ugyben. mostanaban
jutottam oda, hogy at kell tenni win alapokra, mert az kiforrottabb,
mind gui mind lejatszas teren.

> Amugy ha kb. 10 fps-el felviszem a proci orajelét, akkor megy rendesen,
> és megfigyeltem ez a nagy terhelés csak 1-2 helyen van a filmben. A
> többi helyen kb 60%-os a codec terhelése 7% a vo.

10fps-el? az micsoda? egyebkent nehol szoktak lenni nagy szamitasigenyu
reszek, meg a kodolas is valtozo bitratas szoval ilyen elofordulhat.

udv
Csaba