[Mplayer-felhasznalok] Lassu H.264

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Tue Aug 22 18:53:15 CEST 2006

On Tue, Aug 22, 2006 at 06:38:50PM +0200, Also-Antal Csaba wrote:
> szerintem az, hogy lassabb, mint a windows player-ek a ti hozza nem
> erteseteknek eredmenye. vagy azoke akik a kodeket irjak. mert ti csak
> egy keretet csinaltatok hozza... bar ffmpeg van win-re is es azzal le a
> bsplayer lejatsza azt is amit az mplayer nem. szoval megse ok a hunyok.
>
> talan elkerulte a figyelmedet, hogy nem dvd lejatszasrol van szo, meg
> azok a kodek-ek mar megvannak win-en is...
>
> nem ertem a nagy arcodat. meg se kerdezed milyen konfigon, milyen file,
> stb, csak nem. a windows nem lehet gyorsabb. hat....

Figyelj ocsem.

1. Ez nem flame lista
2. Eppen ezert ilyen levelet NEM irunk amit te irtal eredetileg, ami eredendoen provokativ
3. Epp te voltal az aki altalanositott hogy az "os-t kell cserelni" mellezve az eredeti
   kerdezo barmely cuccot

Szoval most epp magadrol beszelsz kozlom, azert alkalmazkodtam a stilusodhoz
kisse ironikusan, ugy latszik ez nem tunt fel. Mivel - megegyszer - ez nem
flame csatorna, ezert itt en ezt nem is vagyok haljando folytatni, ha
gondolod megtehetjuk esetleg a linux-flame-en hatha valaki mast is erdekel
ott ;)

>  epekedve varom a valaszt hogyan lehet 720p vagy 1080i videot
> 720x576-ban vagy 640x512-ben lejastzani hw gyorsitassal. mert se
> matrox-al se ati-val nem megy linux-on, az itt felett kerdesre meg semmi
> valasz nem jon. azert nem lehet lehetetlen dolog mert a bsplayer rohogve

Na latod, ez mar normalis kerdes, amire pl en lehet NEM tudok valaszolni,
bevallom, ha valamit nem tudok peldaul. A problema az, hogy erdetileg te
irtal olyan levelet ahol annyi volt az ossz mondanivalo hogy "le kell
cserelni az os-t", az szerintem par nagysagrenddel provikativabb, bunkobb es
nagyarcubb hozzaszolas, mar bocs. De mostmar ez tenyleg off itt.

--
- Gábor