[Mplayer-felhasznalok] Lassu H.264

Also-Antal Csaba antalcs at axelero.hu
Tue Aug 22 18:38:50 CEST 2006

> Vagy sajat hozza nem ertesed eredmenye :) Ahol ugyanis van open source
> implementacio az adott codec-re, az altalaban gyorsabbnak bizonyult mint
> a "hivatalos" codec. Anno fejlesztesnel amikor elso DVD supportot irtam
> MPlayer-be, olyan gepen lehetett lejatszni DVD-t ami minden windows-os
> szerint mar tul lassu ehhez konkretan. Ahol a codec vmi windows-os cucc,
> .dll stb, az nagyjabol ugyanolyan gyors, hiszen nativan fut a kod benne Linux
> alatt is. Altalaban a dolog ott bukik el annak akinek lassu, hogy nem tudja
> [...]

szerintem az, hogy lassabb, mint a windows player-ek a ti hozza nem
erteseteknek eredmenye. vagy azoke akik a kodeket irjak. mert ti csak
egy keretet csinaltatok hozza... bar ffmpeg van win-re is es azzal le a
bsplayer lejatsza azt is amit az mplayer nem. szoval megse ok a hunyok.

talan elkerulte a figyelmedet, hogy nem dvd lejatszasrol van szo, meg
azok a kodek-ek mar megvannak win-en is...

nem ertem a nagy arcodat. meg se kerdezed milyen konfigon, milyen file,
stb, csak nem. a windows nem lehet gyorsabb. hat....

  epekedve varom a valaszt hogyan lehet 720p vagy 1080i videot
720x576-ban vagy 640x512-ben lejastzani hw gyorsitassal. mert se
matrox-al se ati-val nem megy linux-on, az itt felett kerdesre meg semmi
valasz nem jon. azert nem lehet lehetetlen dolog mert a bsplayer rohogve
megcsinalja..

udv
Csaba