[Mplayer-felhasznalok] mozgo felvetel

rr rr at rr.sote.hu
Mon Aug 29 14:17:32 CEST 2005

A plusz rangatodzas, ha egy-ket pixeles, azert van mas a frame-en beluli
sorrend pal/ntsc. tobb kapocsoloval kel bajlodni.
Szerintem ha az arhivumban rakeresel, megtalalod. Valamikor leirtam amit
tudtam (termeszetesen fejbol nem tudnam prezentalni). Nincs sok levle tolem.

Ha ez keves, vagy mas a gond, akkor a guruk a mo.
udv
Andras

ui
Az eredeti rangatodzas szurheto, zoom aran, de az mplayer/mencoder nem tudja.
Windowsos cucc van, valamelyik kozismert. Ez a szuro nekem is nagyon hianyzik,
de irto zuros megirni. (detektalni hogy mi a rangas fo iranya)