[Mplayer-felhasznalok] mozgo felvetel

Keller Attila mikimo at freemail.hu
Fri Aug 19 18:44:06 CEST 2005

Hi,

Tudom mar sokszor volt ez a tema, de nemtudok rajonni hogy mit
kellene csinalni.
Van egy kameraval felvett gyorsan mozgo taj, meg rangatozik is.

Ha felveszem a mencoder-el, megjobban rangatozik.

Ha a tvtime-al nezem meg akkor jo. A tvtime-ba van egy olyan opcio,
hogy "attempted framerate" és ha ez 50fps(full rate) akkor jo, de ha
15fps-re (half rate) kapcsolom akkor ugyanolyan mint amit a mencoder
tud felvenni.

Kiprobaltam mi lesz ha beirom a tv parameterei koze hogy ftp=50 de
termezsetesen a kertya nem tudja.

amivel csinalja:
mplayer -tv driver=v4l:input=2::width=768:height=576 \
          -vf pp=li tv://

Mi a megoldas ? (ha van)

koszi,
Attila