[Mplayer-felhasznalok] Audio rip - hogyan?

Szládovics Péter peti at szladovics.hu
Wed Aug 24 19:56:32 CEST 2005

Hali,

Ilyet még nem csináltam, és SOS kéne valamit kitalálni rá, az mplayert
eddig max csak filmnézésre használtam, doksit meg nem igazán van időm
böngészni (archivumot sem, bocs mindenkitől), biztos van itt pár
meplayer guru, mert (szerintem) az lesz a megoldás...
Tehát... Adott egy DVD directory (ISO-ban, vagy könyvtárban, elvileg
mindegy). Úgy kéne "lejátszani", hogy az audio és video streamet külön
fájlba kéne belőle dumpolni (még ha egy mpg-be megy is, az sem baj, azt
könnyű szétszedni).
Windowsos toolokkal már volt kisérletezés, de a streamek szabálytalanul
vannak, akkor jön a köv. adatfolyam, amikor a puffer leürül, ill. egyes
jeleneteknél, amikor nincs hang, az audio streamek _hiányoznak_, amit a
sima vob-demuxolók nem értelmeznek, így nem teszik bele a dumpba, és
csúszkál a hang... :-(
Erre kéne valami ötlet, tehát "le kéne játszani" és a hangot nem a
hangszóróra küldeni, hanem fájlba.
Szóval nem is igazán a kép a lényeg, hanem a hang...
Thx,

Peti