[Mplayer-felhasznalok] Streaiming video

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Wed Aug 24 11:37:53 CEST 2005

On Wed, Aug 24, 2005 at 10:51:13AM +0200, Tomi wrote:
> Létezik olyan program amivel a nagy teljesítményű gép által
> dekódolt/előállított videót át lehetne küldeni a LANon a P1-es gépek
> számára?
> (a hálómból max 2MByte/s-t  lehet kihozni a lassú hub miatt)

Ezt ugye azert nem gondolod komolyan? Marmint, ha jol ertem, azt szeretned,
hogy xyz gepen dekodolod/lejatszod, es a megjelenites egy masik gepen lenne
halozaton at. Ha ugyanis 2mbyte/sec, es 25 frame/sec-el szamolunk akkor ez
83886 byte jut egy frame-re, ez max 320*200-ban lenne kb eleg 8 bpp-vel (ami
eleve alkalmatlan video lejatszasra igazabol), pl 16 bpp-vel, mar
320*200-ban se menne ... Es akkor ez meg csak a raw savszelesseg volt,
nyilvan mindenfele plusz overhead-del kell szamolni. Szoval ekkora
savszelesseg erre egyszeruen nem eleg, meg elmeletben sem. Hacsak nem
elegszel meg az ultragagyi felbontasokkal, marmint 320*200 vagy inkabb meg
kevesebb. Szerintem inkabb aa-val kene megjeleniteni ascii-artkent, arra
eleg ez a savszelesseg is :)

--
- Gábor