[Mplayer-felhasznalok] nem hivatalos rpm "magyarítása"

Stanicz Ferenc f.stanicz at chello.hu
Tue Sep 23 16:46:39 CEST 2003

2003-09-23, k keltezéssel Demeter Zsolt ezt írta:
> tudja-e valaki, hogy a menük,stb... szövegeit milyen fájlból veszi az
> mplayer, mert akkor variálok majd magamnak azzal.
Hali!

Nem neztem, de feltetelezem, hogy ha mplayer a menuk es egyeb dolgok
szovegeit egy fajlbol venne menet kozben akkor nem kellene forditasi
opciokent megadni... lehet am, hogy nagy baromsagot irok, de ha ugy
lenne ahogy gondolod akkor lehetne egy "nyelv valasztas" menupont is
nem?
--

Udv:

    Stanicz Feri