Re: [Mplayer-felhasznalok] nem hivatalos rpm "magyarítása"

Demeter Zsolt r.soltesz at chello.hu
Tue Sep 23 16:37:33 CEST 2003

> sehogy.

Ok, végülis a play/stop még érteni angol nekem:))

> huha, ugye elarulod hogyan? megol a kivancsisag...
Ha komolyan kérdezed:)),egyszerűen beraktam a forrásban lévő
mplayer.1-et egy .gz-be és copy a jó helyre.

> miert benak a kesiztok ha nincs link a csomagra? nem erteni.
Szóval a disztribbe beraknak egy buta mplayert, aztán a user nem a
csomag készítőjét szidja, hanem a programot, ill. annak készítőjét. Ezen
segítne talán a link.

> ha ilyen jol tudod, akkor te miert nem ott erdeklodsz???

Kérdeztem ott is, de még nem kaptam választ. Amúgy felrakni megy.De az
angol annyira nem, és az mplayer-devel lista angol legjobb tudomásom
szerint-ezért nem ott kérdeztem, így végül csak annyit kérdeznék,
tudja-e valaki, hogy a menük,stb... szövegeit milyen fájlból veszi az
mplayer, mert akkor variálok majd magamnak azzal.

köszi

dömedee