[Mplayer-felhasznalok] ot: elveszett particio

Celtic susia at freemail.hu
Wed Oct 29 05:36:34 CET 2003

Haliho! Attila Bardi "jomunkasember" User,  Oct 28-n irtad ezt a cuccot:

Amikor Mandrake-t hasznaltam, es eloszor valaszthattam, hogy ext2
helyett valami naplozo fs legyen, nem gondolkodtam, ravagtam,
hogy legyen ext3, az legalabb ismeros :) Jo, oke, szep is
volt meg miegymas, csak naplozni felejtett el...Akkoriban
erosen nyuztam a gepet, ismerkedtem magaval a Linux-szal,
ezert gyakran sikerult lefgayasztanom :)))) De az ext3
sose allitotta helyre naplobol :( Amikor vegkepp tonkrevagtam
a root particiot, akkor mar reiserfs kerult fel, es azota
is ezt hasznalom, ha nagyritkan aramszunet vagy ilyesmi miatt
elszall, akkor is pillanatok alatt elszall...
Egy gondja, hogy normalis undelete nincs ala...reiserfsck --rebuild-tree
az egyetlen jarhato ut, de par dolgot tonkrevaghat, viszont
visszahozza a frissen torolt cuccokat.(Tapaztalat, par hete
a mail directoryt sikerult torolnom, elfeledtem, hogy mc-ben
a SHIFT-F4 nem letrehoz egy filet es szerkeszthetem, hanem
az aktualist atnevezi... ~/mail atnevezve, en meg utana toroltem,
mert az uj neven ugye nem file jott letre, hanem directory...
Na, ezt kis kuszkodessel sikerult eleg gyorsan reiserfs alatt
visszarangatnom, talan egy orat futott a 30G-s /home-n)

#Nem tudom konkretumokkal alatamasztani, de nekem mindig jobban tetszett a
#reiserfs. Amiota kernelben van azt hasznalom. Nem is volt vele bajom.
#Mondjuk nekem is van 160 gigas particiom (lvm fog ossze 2 diszket) es
#semmi gondom.

--
Hali: Susi vasúti munkás:) ICQ: 22996527  PGP: http://celtic.no-ip.org/pgpkey.txt
Netikett: www.mek.iif.hu/porta/szint/muszaki/szamtech/wan/kultura/rfc1855h.hun